PPNIS

Program dela I. in II. triade

  • Obravnava otrokovih specifičnih potreb in zadovoljevanje le teh.
  • Iskanje ustreznih individualiziranih oblik pomoči za odpravljanje ali ublažitev težav in spodbujanje močnih področij pri posameznih učencih pri dopoldanskem pouku in v PB, oblikovanje in spremljanje individualiziranih programov.
  • Priprava dejavnosti za šolsko leto.
  • Pregled napredovanja posameznih učencev ob zaključku polletja.
  • Sodelovanje na študijski skupini.
  • Oblikovanje letnih priprav, medpredmetno in medoddelčno načrtovanje dela.
  • Sodelovanje pri oblikovanju vzgojnega načrta šole.
  • Priprava roditeljskih sestankov.
  • Sodelovanje na strokovnih timih.
  • Aktivno sodelovanje s starši na roditeljskih sestankih in na govorilnih urah.
  • Organizacija strokovnega predavanja za starše.
  • Načrtovanje dela s starši.
  • Organizacija in izvedba dnevov dejavnosti.
  • Priprava in aktivno sodelovanje na tekmovanjih in natečajih.
  • Stalno strokovno izobraževanje učiteljev.
  • Vključevanje v projekte šole in izven šole.
  • Promocija šole v širšem okolju.

 

Dejavnosti

  • Priprava roditeljskih sestankov.
  • Sodelovanje na strokovnih timih.
  • Aktivno sodelovanje s starši na roditeljskih sestankih in na govorilnih urah.
  • Organizacija in izvedba športnih, naravoslovnih dni, družbeno potrebnega in koristnega dela, kulturnih dejavnosti, tehniških dni.
  • Priprava in aktivno sodelovanje na tekmovanjih in natečajih.
  • Stalno strokovno izobraževanje.

 

Program dela III. triade

  • Priprava urnika in usklajevanje programov dela.
  • Usklajevanje dejavnosti tekom šolskega leta.
  • Obravnava otrokovih specifičnih potreb, iskanje ustreznih individualiziranih oblik pomoči za odpravljanje ali ublažitev težav pri posameznih učencih.
  • Pregled uspehov in težav učencev pred zaključkom posameznega ocenjevalnega obdobja, sklepi za delo za odpravljanje neuspehov.
  • Interna uskladitev predlogov za usmerjanje učencev v nižje poklicno izobraževanje in oblikovanje predlogov za razširjeno komisijo za poklicno orientacijo.
  • Oblikovanje predlogov za timsko obravnavo učencev s posebnimi potrebami na več področjih.
  • Obravnava sprememb v šolski zakonodaji.
  • Vodja aktiva usklajuje nadomeščanje na višji stopnji.
  • Sodelovanje pri pripravi predstavitve šole na internetu.
  • Sodelovanje pri izvedbi šolskih proslav, prireditev in tekmovanj ter
  • sodelovanje pri izvedbi projektov na šoli.

 

Program dela podaljšanega bivanja

  • Obravnava učenčevih specifičnih potreb, iskanje ustreznih individualiziranih oblik pomoči za odpravljanje ali ublažitev težav pri posameznih učencih,
  • reševanje učne in vzgojne problematike v sodelovanju z učitelji razredniki, šolsko psihologinjo in ravnateljico.
  • sodelovanje s starši,
  • pregled uspehov in težav učencev ob zaključku ocenjevalnih obdobij s sklepi za odpravljanje neuspehov,
  • sodelovanje na pedagoških konferencah,
  • seznanjanje z novostmi v šolski zakonodaji,
  • enkratna dekoracija panoja v večnamenskem prostoru in krasitev šole ob posebnih priložnostih (novo leto, dan odprtih vrat, ipd.),
  • izvedba tekmovanj in druženje vseh PB-jev na atriju ali v skupnem prostoru
  • priprava srečolova
  • izdelovanje novoletnih vizitk
  • urejanje razredov
  • razvijenje ročnih spretnosti in smisla za estetiko
  • navajanje na zdravo prehrano
  • kulturno hranjenje
  • sodelovanje s prostovoljci
  • sodelovanje v projektih,
  • udeležba na strokovnih izobraževanjih.